Inga stekta sparvar.

                                                                                                                                                             
 
                                                                                                                                                        
 Det kom inga stekta sparvar flygande i luften så nu blir det att se om det kommer någon älg flygande,nej nu får jag göra som kungen gå ut tjäna mitt levebröd,går inte bara att träna magmusklerna,ha en bra dag så hörs vi i kväll alla bloggvänner.


Kommentarer

Postat av: Thalina

Kungen ja,I många år trodde jag att han var ett frimärke.Honom såg jag var gång jag postade brev hahaha.Riktig murarmage du har. Ha en bra dag Kram Thalina

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Skönt med en ledig dag skulle helst villat vänta några dagar till att vara ledig och kväll måste jag ändå gå på p-möte inte kul när man är ledig under dagen och min man fyller år okej vi firar inte varandra på så sett ändå jag har köpt en lite grdj till honom. Ha en bra dag. Kram Susanne

Postat av: AnnaKK

Jadu... Vem vet vilken björn det var som gick loss i min bild!? ;-) Kommer inte ihåg nu hur Kungen uttalde sej i rovdjursfrågan, men det är kanske säkrast att inte vända bredsidan till när han är beväpnad!?



Ha en bra dag!!! :-)

Postat av: Jesper duus

Kungen å Silvia? Ett par operationer för mycket.

Postat av: Lena

Jag har inte varit med ifrån början och din blogg, ej heller hunnit läsa igenom den än. Men det verkar som om du uppskattar vår Kung väldigt mycket. Visst är han söt!! :D ;)



Ha en härlig Tisdag!



Mvh Lena

Postat av: Daniel

Kan jag inte få se dina muskler? ;)

Postat av: soffie

å du tack för dina ord hos mej nu i min lilla kris så skönt att höra,

å du har alltid så bra saker här som får mej att le,

kram

Postat av: E

TACK det tar jag som en gedigen komplimang,verkligen. Även om du fyller bloggen med humor så skriver du ju ändå lite personligt, bra blandning enl mig ;-D

Postat av: britten

nä men det v får vi verkligen hoppas at´t det inte kommer nån älg flygande..för kommer herr älg flygande så är det väl framför en bil och det vill vi inte.......och träna inga mera magmuskler nu utan lägg dig på soffan och softa...

Postat av: Lena

Snygg mage :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback