Ett par historier.

Ulla till Ann:
"Oh, vilken söt liten baby. Och rödhårig är han också. Var hans far rödhårig?"
"Jag vet inte. Han tog aldrig av sig hatten."                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                

Turistbussen stannar vid bondgården och stockholmsdamerna vandrar runt, guidade av ägaren. De kommer till ladugården och en av damerna undrar:
"Har ni fortfarande kor kvar?"
"Javisst. Varför skulle jag inte det?"
"Otroligt. Kan det löna sig nu när man överallt kan köpa mjölk i pappförpackningar?"


Kommentarer

Postat av: Malin

haha.... Visst lär man sig saker varje dag, bloggen öppnar upp en värld av människor, med alla sorters erfarenheter som vi kan lära oss av..... H en fin dag! Kramiz M

Postat av: Ulrika

Hahahaha, tack för ett gott skratt.

Åh så mysigt. Nog för att dagis är roligt men att vara med morfar är mycket bättre. :)

Ha det riktigt bra och tack för all energi, den hjälpte.

Stor varm kram till dig.

Postat av: Thalina

HA HA HA roligt.Sitter du på tåget och skriver? i dag har mina kommentarer svårt att komma fram. Kram THALINA

Postat av: soffie

fniss

va du är rolig,

å va kul att få träffa din söta Ella å va med henne hoppas snön ligger kvar så ni kan busa ute,

kram

Postat av: E

Å jag är så trött att jag asgarvar ;-D Ja,8h det är dagsverke det du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback