Bredbandskrångel.

                                                                                    
Det jäkla mobila bredbandet är som vanligt,helkasst,så jag gick och köpte nya skor till min fru,hoppas hon gillar dom ser fotvänliga och bekväma ut,nu blir det nog både det ena och andra när jag kommer hem med detta som present,kan till och med bli att jag får ta dom själv,fanns bara 44 i storlek kvar,men kvittar för man halkar ned i själva skon med den lutningen så storleken har ingen betydelse som det heter,och ni bloggvänner jag inte besökt idag är pga att det går inte att komma in,ha en bra tisdag.


Kommentarer

Postat av: Pia

Med dom skorna kan ju vad som helst hända =)

Postat av: E

Tråkigt att det strular :-D Ja, vi pratade faktiskt om det här hemma, sambon nämde H6M Rowells och just Ellos, det skulle tydligen vara grejer det...

Postat av: soffie

ha en goo kväll

Postat av: Nisse-Nasse

En perfekt sko för bygget, spiktrampskydd o lite luftig. Passar nog gôr bra till den nya tröjan. Men se upp för Von Färsen, han blir nog te sej i trasera om du klär dej så på bygget Björne.

Postat av: Thalina

Var rädda om er när ni trippar omkring i de här skorna, jag hade en svägerska som bröt benet när hon dansade i liknande skor.Vill ju inte att du skadar dig för jag vill fortsätta att läsa din blogg.Godmorgonkram till dig THALINA

Postat av: Erik

Fick hon dina!

Postat av: Malin

haha, pratade med Annsa för en stund sen, och nbåde hon ioch jag ser fram emot att se de där skorna... på DIG!!! Kramiz M

Postat av: Diana

Ja, jösses, nu blir det åka av haha!

Kram Di


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback