Roliga tryck.


Min jobbarkompis Tony hade en Tshirt med ett kul tryck på idag så jag kollade på nätet ikväll och det finns massor att välja på,fick även lära mig att kuk är förkortning för kyrkans ungdoms kör,annars så är livet likt sig för övrigt,jobba -äta -ducha-vänta på drömvinsten och hälsa på lilla Ella en stund efter jobbet,glömde skriva frysa oxå,börjar bli lite kallt nu så finns inte så mycket att klaga på men livet är lite väl händelselöst denna årstid,fattas ljus, och lite mer energi kunde man önska sig men har er bloggvänner som piggar upp och det är inte alla som har det.


Kommentarer

Postat av: soffie

hoppas den vinsten snart blir din eller min:O)

roliga tryck!

ha en go kväll

Postat av: Linda

Haha, kanske borde haft en tävling där man kunde vinna dessa tröjor ;p



Jag vet inte om du såg mitt mail, om inte skulle jag behöva din adress så jag kan skicka vinsten. Du kan väl maila adressen till mig så fort du bara kan.

Postat av: Anki N

Men då,,,,nog finns det ljusglimtar även denna årstid, så säger positivaårstidstanten,,,de e jag...hihi

Hmmm..ja de finns ju en del att välja på där i T-shirtväg med tryck. Tänk jag trodde oxå de där ordet hade en annan betydelse...kyrkan kanske ingen man förknippar det med..oppss.

Den bästa T-shirts som finns med tryck är dock.

"Så länge min chef låtsas att jag har hög lön, så låssas jag att jag har mycket att göra"

Oh de vet han...haha.

Kramiz oh du, njut lite av december nu, snart är det vår o sommar igen.

Anki N

Postat av: Gabriella

Kul T-shirtar! Din blogg lyser alltid upp vintermörkret för mig! :-)

Hoppas ändå du vinner storvinsten, för jag vill gärna åka på den där bloggresan med dina läckra arbetskamrater! ;-)

Postat av: Sarah

Tack för alla uppmuntranade ord! Blir inte mkt bloggläsning för mig just nu.

Postat av: anki

god kväll,, eller natt är det nu,, månljust och svårt att sova här, men ska väl masa mej i sängen (ingen soffa i natt) :-)



ha ha ha, ja roliga tryck finns det gott om :-) en del är mycket bra dessutom..



kul att vi piggar upp din tillvaro, kanske vi räcker till att värma dej också? :-)



så himla vackert ute, var ut med hundarna och månen lyser så klart och det är frost överallt,, -6 grader, bara snön snön som fattas.. :-)



ha det skönt och ha en bra onsdag.....

Postat av: Ingmarie

Kanske skulle det vara en god ide för kyrkans ungdomskör att byta namn?Lite värre att byta namn på er käraste ägodel...kanske???vad vet jag????



Alltid lika trevliga inlägg!

Postat av: Malle - Hockeyfru

kyrkans ungdoms kör hahahhaa:D

Postat av: farmor

Roliga tryck.Håller med om att det är händelselöst den här årstiden när man bara går och väntar. Men snart vänder det på sig och dagarna blir ljusare , bara julen är över så. Ser inte fram mot julen som jag gjorde förr. Se nu till att ta hem storvinsten. Kram Thalina

Postat av: simone

Haha riktigt skööna tryck :D

Postat av: my

Kul tryck, vet inte vilken jag skulle välja! Visste inte heller att kuk stod för det...

Kram på dig

Postat av: Diana

Sänder över lite värme från Småland :)

Haha, den där Sex,drugs och dansband var kul!!

Hoppas ni har det bra.

Krama om Ella från mig nästa gång ni träffas.

Här får du också en KRAAAM!

Postat av: madeleine

Ja det finns en uppsjö med roliga och mindre lustiga t.shirts..



Härligt med lite finare väder..piggar verkligen upp även fast det är kyligt.



Ha det gött!

Kram

Postat av: Linnéa

Hahahaha sex,drugs,danceband xD

Postat av: Ulrika

Kyrkans ungdomskör. hahahah

Kikar in här och sänder dig en stor kram.

Hoppas vinnsten snart blir din.

Kram till goa bjorne.

Postat av: Ninni

Haha såg inte kyrkan vad dom gjorde när de printade den texten!!



Den andra bilden var kul, ha en fin dag sätt på en extra tröja så fryser du inte.

Jag har klarat mig bra trots att jag var i värmen för drygt en vecka sen. Men jag är varmblodig av mig..kramen

Postat av: Petra

hehe bilder kommer efter våran resa, hinner inte lägga in innan vi åker. hoppas du har det toppen och du får ett riktigt gott julbord i år. idag blir det julbord med jobbet det ser jag fram emot. kram

Postat av: Daniel

Too cute to be straight står det på min!

Postat av: fia

ja det va en del roliga där hihihih. kul att se.

Postat av: Ulrika

Tack kära goa snälla Bjorne.

Det är skönt när lederna och halsen passar på att vara bra samtidigt. Haha

Klart jag inte tar illa upp av det. Sånna skämt är precis i min smak. :)

Sov gott inatt.

Stora varma kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback