Lite om helgen.


Denna helg började bra,Ella kom på fredag efter jobbet och det blev att bada-äta korv med bröd och sen fredagsmys,på lördag så gjorde hon och mormor pärlhalsband mm,lördag kväll var vi på fest hos vår yngsta son och hans tjej,god mat och trevligt hade vi,och resten av bilderna är ett liten visning om hur jag bor mm,alla kändisar har ett sånt reportage så jag  tänkte att jag med får  göra ett så ni vet hur jag har det,ser att några av bilderna försvunnit så det kanske blev för många att ta med på samma gång men dom kommer i ett annat inlägg.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Är det du som städat så fint överallt?

Postat av: Anki N

Hemma hos Björne…jamen de e ju häftigt att få komma hem till en bloggiskändis. De gillar jag. Du de började bra där, eller ska vi säga bäst. Men lilla barnbarnet, jo de är ju speciellt för morfar. När jag såg in där i Ert skafferi så slog det mig att jag behöver nog köpa lite ströbröd. Så tittade jag över skåpen oh vad såg jag där. Jo dina gamla burkar. Härligt nu har jag fått en glimt av dem med. De var mysigt att få titta in lite hos en bloggiskändis. Tack för titten nu kilar jag hemåt igen. Forstsatt go andra advent.

Kramiz Anki N

Postat av: Thalina

Så fint med ett hemmahosreportage och roligt för er att få rå omElla som alltid ser så nöjd och belåten ut.Så fint du bor.Ha det gott kram Thalina

Postat av: Daniel

Så trevligt, städat å mysigt! Vill me!

Postat av: Diana

Tack för att jag fick besöka dig kompis, va fint ni har det.....men det var dåligt att inte bjuda på kaffe när jag nu hälsade på hos dig ;)

Tänk på det nästa gång, om man nu blir bjuden fler gånger hem till dig haha!

Kram på dig!

Postat av: Malin

Lilla Ella ser belåten ut, hon verkar ha det finfint!! Och julpysslat har ni också ser jag, här har det stannat av lite... Hälsa alla och ha det bäst! Kramiz m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback