Kultur på hög nivå.

                               här att jag ska koll a vad kultur                                           
 Startade morgonen med att vandra runt lite i centrum och har tänkt att jag ska ha en kulturdag men den stoppar nog med att jag tog kort på huset och sen kom sprinklergubben och ordnade årets läcka men vi var snabba att koppla på en slang och leda ut vattnet så inget blev skadat,lite senare så kom LULU Carter till hotellet och jag pratade med henne, så slutade allt med att jag råkade säga att jag slutar kl18,ikväll så har du tråkigt så är det bara att hälsa på och vad hände hon kom. men tror  att hon tycker det är kul med en sån tok som mig, hon är till sitt rum nu och hämtar en flaska vin,hon dricker tydligen inte wiskey men som vanligt gäller händerna på täcket.Men jag är faktiskt blyg för försa gången i mitt liv och ringt frugan för att tala om och hon sa var som du brukar så är det lugnt,vilket jäkla betyg måste va en riktig torris. 


Kommentarer

Postat av: Thalina

Ha det så trevligt och det är inte så dumt med kulturella intressen hahaha kram Thalina

Postat av: my

Oj hjälp, hoppas du och LuLu får en trevlig kväll! ;)

Och släpp stenarna då...

Kram

Postat av: Sarah

Hm...Lulu får mig lite förbryllad, hur kan en porrstjärnelookalike jobba på bästa sändningstid på 4an, borde vara där runt midnatt ist.

;)

Postat av: Revolverbritta

Men , blev du blyg? Det händer inte ofta eller?

Postat av: Tevolverbritta

Sv: Nej jag passerade förbi när jag varit i Töreboda. Det är ju samma väg.

Postat av: Emma-Pemma

Have fun!

Postat av: Mariell

Hehe., vad kul. Dejt med lulu carter och allt.



Tror inte alls du är en torris. Hur var det du sa om passionerade människormöten? aha? :P



hehe. kram på dig !

Postat av: Daniel

Lulu Carter å allt - du e allt lyckligt lottad du Björne!

Postat av: Lallis

Hah: du är ju för go

Kram Lallis

Postat av: Madeleine

Ja ibland kan det bli lite för möe runt omkring en så man inte riktigt hinner med det man vill. Men det är klart jag inte glömmer min favvo bloggare....



Hoppas du och Lulu hade det trevligt och att du är en torris tror vi inte på alls..



Kramar på dig

Postat av: Laila

Hon löper kanske? :P

Postat av: Tusensköna

Haha, på något sätt har jag väldigt svårt att tänka mig dig som en blyg person oavsett situation och plats ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback