Några av mina vänner på jobbet.

Matsalen men vi är lite för dammiga för att sitta där och äta.


                                                                                    
 Tänkte jag skulle visa några av den trevliga och glada personal jag skrev om i måndags,alla vill va med på bloggen.      
                                                                                   
Denna man är en legend i Sundsvall,en bra och kul kompis,han heter Sten  och idaag hade han med en slav som fick jobba och han solade.                                                                                                                                                                                 

                                                                                     
                                                                                     
Här är några ansikten på dom som ser till att detta trevliga och vackra hotell fungerar som det ska och att alla gäster mm trivs och mår gott,den suddiga bilden tog jag med för hon är nog gladast av alla,om hon inte dansat så hade den inte blivit så suddig men är man glad så är man.


Kommentarer

Postat av: ejmis

I den matsalen har jag haft mycket roligt ;)

Postat av: Birgitta

Gulliga vänner du har!

Ja följer nog med till drömön också..

Kram Birgitta

Postat av: Tusensköna

Vad stolta de måste bli nu =)

Postat av: soffie

härliga bilder på trevliga människor:O)

svar:17 grader va det igår på Skutberget i vattnet så varken jag eller Nellie badade mer än fötterna,

kram

Postat av: Anki N

Härliga bilder på glada o uppåt människor. Du har det nog rätt livat på jobbet, gott då blir det aldrig trist!! Glada o trevliga människor livar verkligen upp både hotell och annat. Ibland möter man helt andra filurer o de kan ta 15 minuter och bara tina upp dem. Men allt går.

En skönt glatt inlägg bjuder du på denna soliga o härliga torsdag. Efter som jag tillhör ((enligt mina barn)) de som bara glider omkring och har det bra ((ren lögn)) så ska jag iväg och rida nu.

Ha det gott!!!

Kramiz Anki N

PS känns lite tryggt de där att du föddes två år tidigare ...hihi

Postat av: Ninni

Vilka vackra tjejer du omger dig med...ja karlarna duger dom med!



Ha en fin dag..kramen

Postat av: britten...

va roligt att se...min svärfar bodde på detta hotel många gånger när han reste...ha en fin dag ...är du på väg hem till ella kanske

Postat av: Lallis

Kul att se:)Ha en fin kväll, Björne

kram Lallis

Postat av: Tanten

Jag inser att jag inte jobbat tillräckligt länge i Sundsvall för att hålla koll på legenderna men även jag har trevliga jobbarkompisar i staden. Kanske är det trevliga i Sundsvall även om man som surjämte är lite misstrogen ;-)

Postat av: Revolverbritta

Härligt med trevliga glada människor! Var på centralen igår, tänk om du med hade varit det! Då kunde vi ju ha ätit lite kvällsmat! Nästa torsdag är jag där igen. Hämtade en kasse sallad här om kvällen! Gott!

Krameli kram!

Postat av: Emma-Pemma

Verkar som ni har det riktigt bra!!



Och det är ju bra! ;)



Stor kram!

Postat av: Emma-Pemma

Bubbelbad låter ju inte helt fel! ;)



Roligt att få lite annat att göra/tänka på än arbete!!



Jodå, blir nog både en, och två Corona till!! :)



Stor kram!!

Postat av: ejmis

I dom lokalerna var det ett mycket populärt uteställe som jag var "stammis" på under några år ;)

Postat av: Ninni

Kom du så får du sitta i knät..jag lovar..hihi



Kram på dig

Postat av: Eva-camilla

Oj! här hade det hänt grejor på bloggen! haha..och allt detta medan jag har gift mig :D

Tack vännen för dina ord och ditt grattis!

Kramar

Postat av: Gabriella

Vilka trevliga arbetskamrater!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback