Tumult.

Är nu i Malmö och allt började lugnt men sen kom hulliganerna,är match mellan Malmö och Helsingborg ikväll och hur vuxna män kan bära sig åt som dom gör för att andra spelar fotboll kan jag inte fatta,helt jäkla sjukt att springa runt och bråka med ramsan,hata Helsingborg men poliserna i denna stad är inte att leka med dom tog 3 utanför jobbet och dom var som små lamm när dom skrek ställ er mot väggen,jag och min vän DECKO har   börjat jobba tillsammans igen och det är nog roligast av allt,vi var och käkade thaimat och tror vi kan få det riktigt kul här på både jobb och fritid,min förhoppning är att skriva till er imorgon för ikväll har jag instalerat mig och fått det mesta på plats men allt tar sin tid,är så glad att ni inte glömmer bort mig när jag inte hinner med,kram.


Kommentarer

Postat av: Yvonne

Trodde du menade fotbollen när du skrev att du inte fattade hur vuxna män kunde springa runt och bråka... ;) Ja, huliganer är inge kul, Danmark har ju ROLIGANER, de är kuligare! Kram!

Postat av: Sarah

Spännande, spännande ;) Var de snygga, poliserna? Hehe....

Postat av: anki

inte glömmer man dej så lätt inte,, inte jag i alla fall :-)



ja gud vad barnsligt vuxna män/killar kan uppföra sej, slåss och leva faaan,, finns en del företagsledare som är på dåligt humör, skäller och gormar dagen efter en match och "deras" lag förlorade, urbota idiotiskt dumt..



kul att du jobbar med en gammal kompis igen :-) förresten, hur långt har du till Malmö från värmland? :-)



ha en skön natt.... :-)

Postat av: Ninni

Ja usch och fy för alla huliganer...varför inte bara titta på fotbollen men dom verkar mest vara ute efter bråk!



Va visste du att jag fyllde trettio, du är duktig du....kram på dig

Postat av: Petra

typiskt! hoppas du har en trevlig vistelse nere i skåne :) själv jobbar man och står i men lite mer ledighet nu i dagarna, bättre än ingenting. Kram

Postat av: Thalina

Förstår inte heller varför det ska bråkas när det gäller fotboll.Det ska ju vara roligt att se en match.

Hoppas nu att du kommer att trivas med jobbet och kul för dig att du får jobba med en vän.Ha det nu så bra kramar THalina

Postat av: Eva

Klart att vi inte glömmer bort dig!

Ja de där huliganerna förstår jag mig inte riktigt på. Hur kan man lägga så mycket energi på att bara bråka och förstöra? Otroligt. Finns ju vettigare saker att pyssla med... Hjälpa damer med flyttkartonger t ex ;-) Skämt å sido, nu är jag en bra bit på väg. Flyttstäden är klar och nu återstår bara tömningen av källaren. Sedan har jag en lugn och skön helg att se fram mot. Härligt!

Kram,

Eva

Postat av: Anonym

haha, du lyckas då hamn i allt du!!! Hoppas Malmö känns bra!!! Kramiz M

Postat av: marma

Kul at du ser fram mot tiden i Malmö. Guld värt att trivas på jobbet.

Kramar/marma

Postat av: Anonym

Otrevligt. Jag kan inte heller begripa detta. Hur kan det bli så när allt handlar om en lek med en boll egentligen. Hörde att du inte var i Malmö den 16. Synd. Här är varmt och skönt, 22 grader kl 18.40.

Kram!

Postat av: Linda

Verkligen trist! Synd att det finns människor som vill förstöra för de som faktiskt tycker fotboll är skoj =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback