Svamp och Ella.

                                                                                        
Idag stack vi till skogen jag och frugan,vi hade tur och hittade nästan 2 fulla kassar med kantareller och sen blev det att rensa och under tiden kom Ella och vår plan lyckades vi plockade blåbär och vår plan va att hon kunde sova här inatt för vi ska ändå till Karlstad imorgon och handla klänning eller vad det kan bliså nu ser hon på Bolibompa och äter kvällsmat som ni ser,mormor,mamma och pappa är på bio så vi får mysa lite själva,just nu är det ostbågar och en apelsinmer som äts med god aptit,när vi plockade blåbär förut så sa hon,morfar,vi är bäst och det är sant,hon förståndig minsann.


Kommentarer

Postat av: Emma-Pemma

Sååå gott med kantareller!! Smörstekta... Mmmm...

Postat av: anki

ja ni är helt klart bäst, hon är smart lilla Ella, hade du inte insett det? :-)



ja skogen bjuder på än det ena och än det andra,,, jag plockar inte svamp, är inte så förtjust i det, champinjoner på burk är väl det jag äter.. :-)



ha en skön mys kväll med lilla Ella

Postat av: My

Svamp och Ella, vilken lyckad dag du haft! Kram

Postat av: Thalina

Det är självklart att ni är bäst och så mycket svamp ni hittade.Så roligt för Ella att få följa med er till skogen och hon ser alltid så glad och nöjd ut när hon är hos er.Eget bord och stol har hon också ser jag.Ha det så gott och kram Thalina

Postat av: Revolverbritta

Jag förstår att lyckan är total!!

Vi hittad bara ett par tre liter när vi var ute. Vi får göra nya försök.

Ha det nu så mysigt!

Kram!

Postat av: soffie

underbara Ella!

Å va svamp ni hittade,verkar va fullt med både bär å svamp i skogen,

Ha en underbar helg

Postat av: Gabriella

Haha, vilken förståndig tjej Ella är!!!

Kantareller - mums! Blir bara galen på allt rensande!

Postat av: Tusensköna

Vad söt lilla Ella är =)

Postat av: Wille

Ryggen fick sig en omgång i tisdags i morgon är det axlar och mage, har du inget att göra får du gärna komma förbi med lite svamp dom såg kanon goda ut



Ha det gott kompis



Mvh wille

Postat av: Laila♥

haha vad kul :P Vad ska du göra imorgon då? =) <3

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Jadu, jag måste piggna till fort - speciellt när jag vet att jag ska åka till Tunisien imorgon-natt!

Postat av: Malin

Återkommer för att se vad ni hittat i stan..misstänker att det blir någonting rosa, hihi...kramiz M

Postat av: Laila

haha :D Jaaa du är helt slut har städat hela lägenheten. Men nu är det sol ute :D hurra! :D Vad gör du nu?? =) :D

Postat av: Siw

Ja vad vore livet utan dom små, dom är helt underbara. Jag har också plockat gulingar, på vårat berg vettu, där finns ju allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback