Malmö nästa.

                   
Har fått bilder av en som är i Malmö och  jobbar, bygget ligger mitt i centrum och det är nära till allt från att hyra kanot till att ta bussen till Köpenhamn,hållplatsen ligger utanför huset,det ser hyfsat ut därinne av bilden att dömma men dom som är där nu håller på att riva ut allt som finns,tror det ska bli över 200 rum så det finns att göra,är nog sista veckan för mig i Sundsvall så det ska bli gott att byta stad , min ena son är redan där och håller på så bäst att komma dit så fort som möjligt,han kanske orkar hålla ordning på sin far om kvällarna så det inte blir fler kändismöten,ha en bra dag alla värstingar i bloggvärden.


Kommentarer

Postat av: Petra

Mys mys... vart i malmö exakt är det ni renoverar då? Kram

Postat av: Anki N

Ser man på, ombyte förnöjder o Du byter stad. Malmö är vackert . Inte nära allt med nära pulserande Köpenhamn. Oh vet du, vi har faktiskt bokat en liten semestertripp just dit, otroligt men sant, vi ska ha semester.

Kramiz Anki N

Postat av: anki

kommer att sakna vikningarna :-( tråkigt att veta att du åker söderut hädanefter :-) önskar jag kunde åka med, har en bekant som bor där nere.



nä, här tar man inte så allvarligt på det du skriver, några skratt får man när man läser en del tokiga inlägg, kul med lite humor, vad vore livet utan humor :-) visar kanske inte så mycket av det på bloggen men desto mer här hemma :-)



ja korsspindlarna är äckliga, dör om jag får en på mej vilket är min värsta mardröm.... :-o



ha en skön dag kompis.....

Postat av: Wille

Vi hade faktiskt planer på att åka till malmö och fira i helgen men valde istället att stanna hemma och gå på spansk restaurang.



Ha det gött i Malmö



Mvh Wille

Postat av: Thalina

Bra att du ska till Malmö där du har sonen då blir det ordning på dig igen förhoppningsvis.Malmö är en jättefin stad och där bor min väninnas dotter.Var rädd om dig och akta dig för att hamna i dåligheter hahahahahaha.Kram Thalina

Postat av: Marina

Angående din undran. Klockan har alla siffror i rad 1-9, händer inte ofta.

Angående Lulu Oj,, ja ...``Efter en natt man inte minns, kommer en dag man aldrig glömmer! ´´ :)

Postat av: Eva

Aha, så nu bär det av söderut :-) Värst vad du flyger och far. Låter som Malmö är en trevlig stad. Tror faktiskt aldrig att jag varit där. Nåja, jag hoppas du får det bra. Har du inte hemlängtan när du är borta så mycket?

Kram,

Eva

Postat av: Revolverbritta

Jasså du det är dags att dra vidare till södern!

Det blir säkert jätte bra!

Hämtar nog snart mera sallad.

Stor god natt kram!

Postat av: Laila

haha =) Haft en rolig dag idag? =)

Postat av: Gabriella

Malmö är trevligt och jag kommer ju och hälsar på dig! :-)

Postat av: Tusensköna

Synd att du kommer till Malmö några veckor för sent, annars kunde jag ju kommit och hejat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback