I morgon och lite PR.

Ja nu har det kommit upp en ställning som är 18 m hög och det blir min arbetsplats imorgon,har släppt stora bitar från fasaden och sen ska ingångspartiet rivas som vi använder till byggdelen så  sen  ser det ut så här när vi ska ut och in till både jobb och rum,känns lite pampigt med den röda mattan och dörrarna öppnar sig själv  och där inne finns Sveriges finaste trapphus utan jämförelse,så här kan man säga att gästerna får full valuta för pengarna,personalen allt  från kockar till städare och vaktmästare   är lika bra och trevliga som vad huset är fint,samma gäller direktören,en kvinna faktiskt och hon vet  om någon hur ett hotell ska skötas  för att gäster och personal ska trivas,


Kommentarer

Postat av: Daniel

Det kallar jag pampighet!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Vilken himla tur att de har förstått vem som renoverar och rullar ut röda mattan. hehe Pampig byggnad som kommer bli ännu bättre efter en viss herres hand.

Shaktimattan börjar kännas helt okej nu efter andra gången. Kliade inte så där grönjävligt igår utan mer lite pirr och värme. ;O)

Ha en bra dag imorgon

Kramis

Postat av: anki

jisses vad högt, 18 meter,, jag var upp i silon 20 meter när jag jobbade i ladugården, bonden fick klättra under mej utifall jag skulle ramla,, isch och fy vad rädd jag var.. :-)



vilken fantastiskt byggnad! och häftigt att få gå lite på röda mattan och med självöppnande dörrar.. och så härligt med trevlig personal oavsett vilken rang dom har.. :-)



ha en skön natt, kompis.

Postat av: Gabriella

Ser ju jättefint ut!!!!

Postat av: Madeleine

Himmla snygg byggnad..men inget jobb för min höjdrädsla direkt håller mig nog med båda benen på fast mark...



Ha en bra dag och var rädd om dig..



Kramar..

Postat av: Anonym

Låter verkligen maffigt att jobba 18 meter upp i luften - då är man väl ändå en riktig höjdare på jobbet, eller!? :-)



Vacker byggnad, ja! Och säkert ett mycket fint och trevligt ställe att ta in på!



Vi ska göra ett försök igen med att på någotvis få sonens studiegång anpassad - hur vet jag dock inte... Men händer det inget nu så tror jag han kommer att hoppa av hela skiten samma dag som han blir myndig... :-/ Han vill jobba - inte gå i skola... Men jobbet finns först när han är klar med skolan... Suck, suck, SUCK!!!



Ha en fin dag där uppe på byggställningen! :-)



Postat av: Eva

Jättefint hus, ett sånt skulle jag gärna bo i. Ser ut som Stockholm, men det är väl Malmö... eller?

Hoppas allt är bra annars. Börjar ju fundera vad du pysslar med på dina resor när jag såg bilden här nedan ;-) På mitt jobb är det däremot ganska lugnt. Än så länge. Det är skönt, eftersom jag har fullt upp på fritiden. Att gå till jobbet är nästan som att vila upp sig :-) I går var jag så less på all så jag packade inget alls. Och istället för middag blev det lite rödvin och en påse chips. Herregud, vilket förfall va? :-))

Kram,

Eva

Postat av: Sarah

Älskar gamla pampiga hus!!

Ha en grejt dag!

Postat av: Mariell

Nu har jag missat mycket här när jag inte hänger framför datorn såå mycket längre. Men vad mycket kantareller, hösten är bra mysig ändå! :) Alla årstider har sin charm. Så det där med att sommaren är slut är inte bara katastrofalt.



Damerna med burka har jag dessvärre ingen bra teori om. Förmdligen är det väl kvinor där under och jag skulle tro att de har ganska vanliga kläder under, det är nog deras män som bestämer i många fall är jag rädd. Deras passbild i de enstaka fall de behöver ett får nog följa under sveriges rikes lag för pass, så där är det nog deras ansikten sm syns. :) Det tror jag. Seriös och tråkig var jag nu.



ANnars ser det där hotellet riktigt pampigt ut. ! Fin arbetsplats är alltid roligt. På första bilden liknar det lite ett hus här i SKövde där jag bor. :)



haha. många kramar till dig snutten. blir alltid lika glad när jag ramlar in här hos dig!!

Postat av: Emma-Pemma

Oj...



skulle aldrig få upp mig på 18 meter..



Kram.

Postat av: Marina

I ett sånt hus skulle jag kunna tänka mig en övernattningslägenhet. :D

Postat av: Thalina

Hotell Knaust är nästan det enda jag kommer ihåg från Sundsvall och så museet med skvadern.När åker du till Malmö? Kram Thalina

Postat av: My

Hjälp! Håll i dig!

Postat av: britten...

oj..trots at t jag är norrlänninge så är jag inte så bevandrad i Sundsvall...är det det gamla anrika hotelet som renoveras...?

Postat av: Anki N

Det lät som ett hotell som heter duga. Men jösses din arbetsplats skulle jag inte vilja ha högt där uppe på fasaden...brrrr. Håll i dig hårt om det blåser!!

Vi ska snart bo på hotell o lata oss, hoppas det är minst lika fint.

Kramiz Anki N

Postat av: Tusensköna

Hur länge blir du kvar på detta bygge då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback