Hej då Pontus-Viktor och alla ni andra.

                                                                                      
Så här såg det ut på  avfärden till Malmö,det är den berömde herr Lawe som ska  köra  lastbilen  till Malmö  och kan meddela att han kom faktiskt fram.så fick det bli några bilder av glada arbetskamrater,dom med stolarna är alltid så glada så dom går under namnet solstolarna,tjejen med min skruvdragare ska snart sadla om och gå bygglinjen,mannen i reseptionen heter Pontus och är en riktigt trevlig kompis,bild 2 är allas vår Viktor en gosse från Timrå som har haft sommarjobb med oss,en hemlighet är att han håller på FBK som många andra gör där uppe.


Kommentarer

Postat av: Emma-Pemma

Hej där..



Hoppas du har det bäst & att du får lika trevligt i Malmö som i Sundsvall.. ;)



Stor kram!

Postat av: Thalina

Då får du nya kompisar nu.Hoppas att du kommer att trivas i Malmö men det tror jag att du gör.Ha det så gott kram Thalina

Postat av: Sigge

Hur gör du dig förstådd Björne?

Har du börjat prata fiiiint eller?

Postat av: vikto

Postat av: viktor

lycka till nere i Malmö.. hoppas de inte blir några Kornischer att sätta;) hej då!:)

Postat av: Anonym

Kan bli hur många som helst men du kommer nog dit som elektriker kan jag tro,typ kanske,haha.

Postat av: Eva-camilla

Du far och flänger genom sverige..haha Visst är det för j'vligt med sjukvården! precis som du skriver..det handlar om att vara känd, släkt eller död innan man får hjälp!



Jodå..vi har det jättebra! ingen skillnad faktiskt..hehe

Kramar

Postat av: Ulrika

Hej goa Bjorne!

Jodå, jag har pratat med personalen och de förstår inte heller. Vi tror det är en period han ska gå igenom bara men det är jobbigt ändå. Jag har ringt några gånger och hört, när han varit där en liten stund, typ en halvtimme timme, och då är han glad och leker för fullt. Det är innan och när vi ska lämna som är jobbigt.

Haha, dagis hos morfar, kan inte bli bättre. :)

Ha en underbar dag ni två, imorgon.

stor kram till dig och goa Ella.

Godnatt!

Postat av: soffie

fniss skrattade då du beskrev dina 11 fingrar ops så det kan bli:O)

å va fina bilder på dina vänner:O)

Postat av: Sarah

Usch...kändes ju riktigt vemodigt :,(

Postat av: Diana

Sv: Jag letar gärna upp dig bara jag vet under vilket namn annars blir det lite knivigt :)

Hoppas allt är bra med dig.

Kram till dig min vän

Postat av: Malin

Skönt att äntligen komma vidare, antar att du varit inställd på malmä ett tag nu.... Får väl smuggla ner lite ädelstenar och blanda dom med en piggekram eller två... förstår att du är sliten nu. Verkar bli mkt i kd också framäver...kramiz M

Postat av: Laila

nawh =) sötnos :) gjort ngt kul idag ? ;D

Postat av: Petra

Hihi ja jag är inte mycket bättre själv. Idag kommer min svarta pärla hem, helt underbart. Men har pratat med henne genom telefonen och faktiskt så svarar hon tillbaka men jag förstår inte ett jota för hon bara ylar ;-) Kram och trevlig helg

Postat av: AnnaKK

Hej på dej!



Då får du njuta av ledigheten i helgen, och så hoppas jag att du kommer att trivas här nere i Skåne framöver! :-) Är det ett lika långvarigt jobb som det ni har haft i Sundsvall...?

Postat av: anki

visst är det vemodigt när man lämnar en arbetsplats och man lärt känna lite folk, men man träffar nytt folk och livet går vidare :-)



det var ett rejält lass på lastbilen, jag hoppas alla sakerna var med hela vägen ner.. :-)



en fördel med att åka till Malmö, du får sommar lite längre



ha det skönt

Postat av: britten...

å så skönt att få dra till Malmö nu då......ps : du vet jag håller också på FBK...

Postat av: Malin-Hockeyfruga

ingen dålig teori.. och visst vann de.. otroligt!:)

Postat av: Eva

Tack snälla för rar kommentar :-) Det värmde.

Härliga människor du haft omkring dig. Det är sånt som piggar upp ens vardag, eller hur? Själv har jag just kommit till min gamla lya. Ska bara pusta ut lite sedan ska jag köra på till framåt kl 21 igen. Nu verkar det iallafall som jag kanske kan få hjälp av en person med städningen. Det skulle underlätta enormt! Och du, jag sov gott i natt - fast jag glömde köpa öronproppar! :-)

Kram,

Eva

PS: Och naturligtvis önskar jag dig en riktigt mysig fredagkväll!

Postat av: My

Trevligt folk du jobbat med!

Och sv, ja det är nog 20 år sedan jag köpte en Bacardi med :) Skulle inte ens kunna lukta på den idag...

Ha en go fredagkväll kram

Postat av: Anonym

Hej Björte ! Jag mötte Lawe med lastbilen i V-bro , vilket lass !

Postat av: Tusensköna

Måste vara kul att åka runt på lite olika platser som du gör, tänk vad massa spännande folk du möter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback