Vinnarfest.

                   
Blev en kul kväll,FBK vann ganska lätt, och då blev det att fira lite,mat och öl undermatchen på sportbaren,finns tv skärmar åt alla håll så det kvittar hur man sitter så ser man det  som händer,när matchen var slut gick vi till Bishop och tog en avslutningsöl, sen smög vi hem glada och nöjda,enda felet var att jag själv fick hoppa in som bartender på slutet,vi har en egen pump som det står Värmland på,och tror några andra är där och tar sig,fick byta fat 2 gånger under kvällen. 


Kommentarer

Postat av: E

hahahah mycket öl förstår jag. Ska se om jag kan se matchen i Jönköping på söndag. Vi ska nämligen åka till västkusten och jag tänkte stanna till hos föräldrarna. Vore ju kul att få se det live någon gång varje år.



Men jag är storsint, grattis till segern! Tack, ha en bra helg du med.



Kram

Postat av: britten

å va roligt ! ja ja ghåller ju på FBK som du vet ...kramen

Postat av: anki

härligt att dom vann förstår att det blev lite firande då :-)



vet inte hur länge jag satt igår på samma ställe och fotade, man får vara lite smart och lägga ut lite socker och äppel bitar så filurerna lockas dit och sitter stilla,, :-) flugan på bild nr 9 blev bra, jag är supernöjd med macrot, men jag ska köpa mellanringar för jag vill se hur mycket mer förstoring det blir då :-) eller en närbilds lins..billigare alternativ.. :-)



ha en skön jobbar lördag, ja så skön den kan bli när man jobbar.. :-)



vi hörs blogg kompis.......

Postat av: Barnens Hjältar

Kul det låter :-)

Hur är det med lilla huvet idag då :-)

Postat av: Revolverbritta

Roligt att ni har roligt. Vad cool du såg ut i baren då! Mössa å brillor? Såg inte ens att det var du.

Hoppas din lördag blir lika trevlig!

Kram

Postat av: Eva

Oj vad mycket killar. Jag inser just att jag var på fel ställe i går :-)) I dag har jag däremot strosat runt på stan i solskenet. Det var skönt. Nu sitter jag här och saknar dottern. Hon kommer hem först efter påsk. Känns tomt :-(

Ha en trevlig lördag kväll.

kram,

Eva

Postat av: Madeleine

Härligt att Färjestad vann. Ni såg ut att ha haft en riktigt trevlig kväll.



Ha nu en fortsatt bra Lördags kväll.



Kramen på dig vännen

Postat av: Revolverbritta

Sv: Jo då de skrattar gott har jag hört. Översättningen är inte den bästa om man säger så. Det blir mycket dråpligt.

Kram igen!

Postat av: Thalina

Så roligt för er att de vann.Ha nu en skön lördagskväll kram Thalina

Postat av: Malin

haha, skulle inte förvåna mig... den rollen trivs du ju i, bartenderrollen alltså... fast när vi var hos er, var det A-S som lyckades bäst att fylla mitt glas, hihi.... Solen skiner här, 20 grader på altanen, fortfarande!!! Härligt! Kramiz M

Postat av: Barnens Hjältar

Vi får hoppas våren kommer till er snart med :-)

Postat av: wentmannenn

Synd att jag kommer att missa guldfesten på Torget!Kommer nämligen upp till er tisdagen efter Påsk.

Ska bli kul att träffa er! Imorgon söndag ska jag till Lysekil för säsongspremiär. Ska prova en svensk uppfinning som tar upp dykaren till ytan om han/hon inte har andats de senaste 30 sekunderna. Det blir intressant.

Postat av: Annelie

HAHHAHA, rätt man bakom baren =) Kul att dom vann!



Ha en underbar fortsättning på helgen.



Hör och häpna..jag såg de första tussilagona/-en idag.

Hm...hur fasiken säger man?



Ha det så fint!kram

Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja då får du ändå ha en bra helg. Kram Susanne

Postat av: Madeleine

Tack så jätte mycket för dina värmande ord i min blogg, jag vet att du har rätt i varje ord du säger och jag blir arg på mig själv när jag låter ångesten ta över..

Tack igen, för stödet.

Många varma kramar till dig.

Postat av: Gabriella

Ah, grattis, sa kul!

Har ar magsjukan over for den har gangen, sa det var inte sa farligt.

Hockeylag... usch, svart, eftersom jag ju inte bott i Sverige pa ett bra tag (jag har flyttat runt i Europa i nastan 15 ar!). I Sverige bodde jag forst i Norrbotten - sa allt darifran kanns nara, sen i Jonkoping ett tag - sa HV71 har jag ocksa nan sorts relation till - och sist i Skane - och eftersom jag gillar skaningar sa ar val Malmo Redhawks ocksa pa nat satt "nart och kart". Fast eftersom jag inte foljer hockeymatcherna alls sa bryr jag mig inte sadar forfarligt (fast jag gillar hockey i sig). Sa jag blev arligt glad for din skull nar "ditt" lag tog hem segern! :-)

Postat av: Yvonne

Här cyklas det i alla väder! Lite dimma hindrar inte mig. Heja Färjesta på tisdag igen då! ;)

Postat av: matilda

Alla är vi olika och tackolov för det. För tänk om alla i hela världen skulle älska avokado.. vilket kaos! Haha.

Postat av: marma

Tvungen att kolla vad du skrev hos Madeleine. Fint - en riktig medmänniska!

Sov gott och vakna torrt/marma

Postat av: Siw

Hoppas kvällen i kväll blir lika trevlig? Själv jobbar jag heeela helgen. Vilken tur att jag inte går på sporthallen då och måsta trängas med såna. "fniss"

Postat av: birgitta

Grattis, synd att du fick jobba också, men det fixar sig till slut eller hur. Hoppas kvällen blev bra ialla fall tills slut. Ha en skön lördagkväll/natt. Kram Birgitta

Postat av: Sarah

Oj gå på sportsbar e ju kul, men inte om FBK spelar ;) Min svåger hejar på dem o då kan jag bara inte förmå mig att heja ens lite på dem...hehe...

Tog själv en middag på restaurang o svängde mina lurviga, iofs nyrakade, på dansgolvet igår!!

Ha en skön söndag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback