Smakråd vill jag ha.

                          
Ni som varit med ett tag kanske minns att jag ska på Pridefestivalen i sommar,och den röda bikinin köpte jag i vinter men nu var jag och kikade på någon att ha som ombyte,det håller på flera dagar och jag ska gå i bikini hela tiden är det tänkt,så idag har jag varit och kollat på olika här i Sundsvall och bläddrat i kataloger,har hittat många fina men kan inte bestämma mig,kan inte köpa alla men 3st till hade jag tänkt,den som hon i badet har är lite väl fräck för en så pryd man som mig, men vem vet hur pryd man blir efter att ha haft kul på festival någon dag,så ljuger jag lite i affärerna och säger det är till frugan och när dom får höra storleken så säger dom,det var en rejäl fru du skaffat,då säger jag att det är dubbelt så mycket fru som det var från början,men tror dom anar att jag ska ha dom själv. 


Kommentarer

Postat av: britten

ja men den med tuttarna ska du absolut ha ....

Postat av: soffie

den röda men du gilla väl klart den med brösten:O)

Postat av: Sarah

Den med tuttarna vill jag ha - helt plötsligt så sitter ju the nipples där det en gång satt....haha...

Skönt att jag inpregnerar dig!!

Kram

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Om jag vore som du skulle jag gå för den i badet. Den var absolut den fräckaste och passar perfekt i samband med Pride festivalen. Dessutom skulle jag köpa den 3 ggr för man vet aldrig vad som händer under en pride.

Kramis

Postat av: anki

hm svår nöt det där om vilken som kan passa herr björne, du har inte tänkt på att ha hel bad dräkt? Tänkte nått som håller lilla maggen lite? för visst har du en liten kagge,, ? :-) nä, jag retas lite nu,,, tänkte på gubbmagen som brukar komma vid vissa år.

den översta bilden, och sista raden och bikini nr 3, den med hjärtan. den skulle passa dej som verkligen har ett varmt hjärta... :-)



åh det var en bofinks hona, är svårt att se i fågel boken ibland för färgerna varierar mellan mina och deras bilder :-) tackar för hjälpen..toppen bra att få det bekräftat.......

tack för att du gillade fågelbilderna, hade fått fixat lite i fotoprogrammet med dessa,, jag fotar för det mesta i iso 400 och det fungerar bra utan brus, men är det mörkt ute så syns det lite brus :-)

snön försvann lika fort som den kom ner så det är lugnt på den fronten.. :-)



ha en skön natt, kompis.. ;-)

Postat av: Barnens Hjältar

Jag gillar tuttarna höll jag på att säga men tuttbikinin :P

Du slutar aldrig att förvåna :-)



Kram

Postat av: Siw

Ja a mycket kattmat har man nog ätit för det har dom ju under åren hittat både här och där.

Den i badet, helt klart.

Postat av: Gabriella

Du kommer kla snyggt i den roda!

Postat av: BIrgitta

Den med tuttarna vore nåt för dig, eller hur ;-)

Postat av: Daniel

Ta nåt sexigt i rosa tycker jag... lite pushigt du vet



eller så string i svart å spetsBH!

Postat av: Petra

Önskar dig en trevlig helg! Kram

Postat av: Lena

Jag gillar den där bikinibaddräkten som finns på bilden högst upp och längst ner till höger. Den tror jag du skulle passa i. Eftersom du är pryd så blir det lite mer baddräkt, men du skulle fortfarande se sexig ut. ;)

Postat av: Thalina

Den i turkos tycker jag att du ska ha.Ha det gott och kram Thalina

Postat av: matilda

Sv: Det är väl en del av tjusningen i livet - allt kan hända!

Postat av: Eva

O nej, har du startat en MODE-BLOGG?! :-)) Vad kommer här näst? "Dagens outfit"? :-)

Skämt å sido. Jag blir lite nervös när jag ser såna här bilder. Påminner mig att det snart är dags för Beach 2009. Och jag har lagt på mig flera kilon den här vintern. Tror jag har tröstätit lite eftersom jag varit så uppgiven efter allt det här med bullret och spökena hemma. Och nu plötsligt närmar sig sommaren med raska steg... :-( Vad gör man? Beställer tid för lite fettsugning, eller? Nä, jag får börja ta långa promenader och skära ned på fikabrödet. Suck!

Hoppas du får en riktigt skön fredagkväll.

Kram,

Eva

Postat av: Lena

Tror helt klar på den röda. Med en matchande ros i håret blir det kanon ;-)

Postat av: Sigge

Hörru Bjorne.

Du skulle bara våga att komma till stugan klädd

så där. Skulle så va fallet, så kommer jag inte känna vid dig.

Postat av: Yvonne

Du har ju glömt Burkinin! ;)

Postat av: Malin

Du ska ju självklart välja bild nummer 2.... samtidigt klär du ju i rött..."grubbel grubbel"..... Joo vädret här är underbart!! bara att tacka och ta emot. Äntligen blir det grillning ikväll. Tänkte få se Annsa denna helg, men hon jobbar, som vanligt när jag är ledig!! Kramiz M

Postat av: soffie

ha en toppenkväll min goe vän:O)

Postat av: Susanne

Hej!!! Den blåa skulle nog passa mig. Ha en super bra fredag. Kram Susanne

Postat av: Revolverbritta

Nu blir jag lite besviken, jag som tovat och kardat hela vintern för att få ihop Pride outfiten till dig.

Vadmalsgrå string sträng med matchande bonnagrå triangel. Tillhörande top A-kupa med vadderad fyllning av bockhorns mjöl. Snyft

Postat av: Sarah

Usch idag e jag för frusen för att kunna tänka mig bära bikini...idag blir det sockor o filt!!!

Trevlig helg!!

Postat av: myran

Det är ju lite "kinky" med rött så kör på den!



förväntar mej en bild också..



hur går det i växthuset?

hittar ingen bild på det ..



ha en bra helg

Postat av: Diana

Jaja, det är ju inget snack, klart att du ska välja den fräcka bikinin. Och du vet att om du är lite pryd och blyg sätter du på dig ett par solbrillor " Bakom mina solglasögon, kan jag va mig själv" eller hur!

Ha nu en fortsatt toppenhelg.

Kram Di

Postat av: Ulrika

Hahahaha, så roligt.

Du blir säkert supersnygg i vilken du än väljer. :) Kan riktigt se det framför mig. Hihi

Hoppas du har en bra dag på jobbet.

Stor kram till goaste Bjorne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback