Överraskning.

                                                                                   
Nu har jag överträffat mig själv,har fixat en mininoshörning till frugan och nya vårskor,hon kommer bli så glad att jag kanske inte får åka till Sundsvall igen,men chansar att det går vägen,sitter i en buss nu ,fick åka en annan tur hem idag,har feber och är helt färdig så därför har jag inte svarat på komentarer och lagt in något nytt,men imorgon kör jag bloggrundan hos er alla goa vänner,tur ni finns ,vet inte vilka ni är men en stor del av vardagen är ni helt klart,och tycker om er alla,KRAM.


Kommentarer

Postat av: Lena

Skitsnygga vårskor till frugan! Hon blir säkert jätteglad. :D



Tråkigt med febern. Hoppas du kryar på dig!

Tack detsamma säger jag till dig! Vad vore livet utan mina bloggvänner. :)



Varma krya på dig - kramar.

Postat av: Thalina

Snygga skor.Hoppas att du blir bra snart annars kommer jag sakna att läsa din blogg kram Thalina

Postat av: Revolverbritta

Utter på väg!!

Nej inte har du blitt sjuk:( Nu tycker jag lite synd om dej!

Mycket vätska och vila.

Kram!

Postat av: Madeleine

Snygga vår skor.ler



Ta vara på dig nu och krya på dig inte kul med feber. Tack själv för din härliga blogg och uppmuntrande kommentarer.



Krya på dig kramar .

Postat av: anki

frugan kommer nog att bli så glad så glad,, ja risk finns att du inte får åka tillbaka .... :-)



tack för att du finns också som förgyller ens vardag...



kram tillbaka......och krya på dej...

Postat av: Susanne

Godkväll!!! Snygga skor, tyvärr kan jag inte gå i såna skulle vilja. Ha en bra kväll. Kram Susanne

Postat av: Petra

Kika in hos mig får du se lilla tiara, visst är hon söt? Försökte få henne att luta lite på huvudet, jag lyckades bra ;) Kram

Postat av: anne

Men! De där skorna hade varit kul att ha!!! Om inte annat så i bokhyllan!

Postat av: soffie

kan säga att de är för jävliga å jobba i de skorna men barna gillar dem;O)

du 2-1 i matchen guuu va spännande det är,

kramelikram å jag kan ej tro noshörningen är bättre en min gummileksak;O)

Postat av: Tant Greta

Det är annat än mina rejäla ecco sandaler med kardborrband. Febern fick du för att du skall kunna ligga i soffan och se alla matcherna i lugn och ro. NJUT!

Postat av: Tesstamente

Jag hoppas hon har bra balans;-)



Postat av: birgitta

Krya på dig, snygga skor till frugan. Hon kommer bli kanonglad, men tror hon saknar dig mest...

Ja bloggvänner har blivit min vardag också, kul trots att jag inte heller vet vem alla är... Ha en skön kväll och skön dag imorgon! Kram Birgitta

Postat av: Pia

Å stackars dig som är sjuk, hoppas frugan tar god hand om dig när du kommer hem ;P ... hon får ju fina skor så chansen är väl god. Vad härligt att höra att du tycker om oss, tycker om dig oxå ! :)

Postat av: Barnens Hjältar

Wow vilka skor!!



Grattis till guldet kompis :-)

Postat av: Lena

Krya på dig vännen och hoppas resan gick bra.

Kramis

Postat av: Agnes

Såg att du inte är kvar i Sundvall i helgen, ledig över påsk?

Jag kan lova dig att jag har ett gott hjärta. :) Ser fram emot när du bloggar, o bilden som du tog.. den måste jag få knycka sen så jag kan blogga lite om den också... tills dess så får man ju kika in på din blogg varje dag då och hålla utkik. Glad Påsk!

Postat av: Sarah

De där skorna skule jag behöva, så jag kommer upp lite över jorden...

Ojoj o killar som e såå sjuka med feber....

Närå skoja bara!!!! Krya på dig nu!!!

Kram Sarah!!

Postat av: Sarah

Sorry glömde ju!! GRATTIS till sm-guldet!!! (fast det bär emot, men ibland lär man trycka ner stoltheten)

Kram

Postat av: Yvonne

Har kommit på ett nytt ord: BLOGGINGRUNDA, haha, isf joggingrunda. Särskilt om man är lite sjuk är det nog nyttigare. Kram.

Postat av: Annelie

Åh så tråkigt att höra. Hoppas du mår bättre idag.

krya på sig kramar från mig

Postat av: Eva

Aha, vilka presenter - då blir din fruga glad! Kan leda till en kanonkväll :-). Själv ser jag fram mot nästa bloggrunda du går.

Kram på dig!

Eva

Postat av: Gabriella

Ajda, sa jobbigt att bli sjuk just sahar till pask... hoppas det gar over! Ha en bra pask...!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback