Crispi.

Har ikväll fått veta att en av mina bästa vänner dött av  av cancer,vi är 3st som umgåtts och hållt kontakten hela livet, vi   har tillbringat många semestrar ihop  och delat både det ena och andra,hon har slitit med sin sjukdom länge,  har förstått att det var illa men man blir chockad och ledsen ändå,jag hoppas att hennes barn och man orkar komma vidare i livet och vi håller kontakten , dom bor i Vänersborg så vi ses inte varje dag,men en dag kommer vi andra efter så greja till det så bra det  så bra det bara går Crispi, kommer aldrig att glömma dig. Björn o Annsofie ,Carola ,Robin ,Jonas ,Ella Matias.


Kommentarer

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag beklagar sorgen

såg du vad jag skrev i tidsopitmistens inlägg?

Postat av: Malin

Jag är så ledsen för er skull..... Livet är verkligen inte så rättvist alla gånger! När såna här saker händer, inser man ju vad skört livet faktiskt är. Det glömmer man ofta bort! Vet inte hur du tror, OM du tror, men i min värld, finns det något mer efter jordelivet...ganska skönt att tänka så, för då vet man att man ses igen! Kramar om er hårt och länge!

Postat av: Malin

Jag är så ledsen för er skull..... Livet är verkligen inte så rättvist alla gånger! När såna här saker händer, inser man ju vad skört livet faktiskt är. Det glömmer man ofta bort! Vet inte hur du tror, OM du tror, men i min värld, finns det något mer efter jordelivet...ganska skönt att tänka så, för då vet man att man ses igen! Kramar om er hårt och länge! Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback