Takstolskalas.

  Ja på torsdag är det den  25e . då är man  kung i baren, naturligtvis så har vi takstolskalas då på hotellet, undrar hur många som jobbar på fredag.PÅ bilden här visar en av ventkillarna hur det kan bli när man är go och glad,han har lovat bjuda på det en gång till,hoppas han har extraförstärkt gren  på byxorna då.Mycket planering och förväntningar är i gång nu,Väsevärstingen är festgeneral och han har stora planer ska ni veta ev så blir det fyrverkeri i ventilationen mm, det är han och Mogge som byggt den, så det är bara att vänta och se.


Kommentarer

Postat av: Malin

Ha ha...jag ska klä ut mig till fluga osch sitta på väggen helakvällen hihi.... Se om det kommer några desperata kvinns denna gång....ha en skön fredag!

Postat av: bjorne

Kommer inte hända mig iallafall.Är för gammal och

har frid i brallan.Och inget cyckelställ finns p¨å

hotellet.

Postat av: Malin

De flockas runt dej som flugor kring en sockerbit...Jag och Annsofi ska nog klä ut oss til kaniner och smyga på er!

Postat av: petra

Hej!

Här har du svaret på din fråga varför en karlstadtjej håller på Brynäs!

Enkelt!

Brynäs är bäst!!!!

Hoppas att takstolsfesten blir en dans på rosor och med klacakar i taket!!!

Hoppas oxå att dagen därefter blir snäll mot knoppen!

Fast jag kan tänka mig att kroppen vilar i horisontiellt läge för de flesta av er,

Ta det lungt!

Ha det

// Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback