Dagens ordspråk.

Den late bär hellre ihjäl sig,än går 2 gånger.


Kommentarer

Postat av: AnnaKK

Eller ber nån annan fixa vad det nu är som ska göras! ;-)



Ha en fin dag!!!

Postat av: soffie

japp då är jag lat alltså:O)

Postat av: Sigurdur

En ska inte köpe doninger mä hanntag på.

Di drar bare mä säj en hoper mä arbete.

Postat av: Sigurdur

Vill du ha nôt arbete gjort, så ska du be en ôpptagen man.

Di andre har alldri ti.

Postat av: Gittan

Jäkla bra blogg du har här!!!!!! Ska kolla lite oftare än tidigare! Löver d!!!

Postat av: bjorne

Fan Sigurdur du är ett mirakel,måste fota dig och presentera dig för bloggvärden, sen kan du bara håva in finanserna,tänk på att jag ska va din manager.

Postat av: Daniela

hehe :) annars vad händer till helgen?

Postat av: Petra

Önskar dig en trevlig onsdags kväll!

Postat av: Daniel

Så sant som det e sagt!

Postat av: Malin

Det felet gör jag jämt! Bär alldeles för mycket på en gång. Kanhända är jag lat, kanhända spar jag tid! Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll!

Postat av: Ulrika

Hihi, det där stämmer nog rätt bra det.

Hittade hit tack vare malin.

Jättebra blogg, jag återkommer. :)

Godnatt!

Postat av: Sigurdur

Jag vill kommentera det där om lathet.

Den late ä den störste ôppfinnern.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback