Sanna ord.

Det bästa sätt  att få en vän,är att vara det. 


Kommentarer

Postat av: Ulrika

Tack snälla för dina ord. ja, det vänder säkert snart, det tror jag också.

Så roligt att ditt barnbarn kommer hem på onsdag, antar att den här veckan varit lång för dig. Härligt att stå sitt barnbarn så nära. Det är så jag vill att det ska vara mellan Jens och mina föräldrar också. det betyder så mycket för alla.

Är du morfar eller farfar?

Godnatt och sov gott.

Kram

Postat av: Malin

Så sant som det är sagt! Då slog ni mig o kK i rumptestet..vi fick bara 10 rätt....TILLSAMMANS!! Sov gott! Kramiz M

Postat av: Sigurdur

En rekti vän ä den sôm vet allt ôm dej,

men ändå tycker ôm dej.

Postat av: Sigurdur

Rikedom ä sôm havsvatten.

Ju mer en drecker desto törstigare blir en.

Postat av: Petra

Absolut! Söt bild på voffsen! ;)

Postat av: britten

ja och hunden är människans bästa vän...i alla fall min...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback