Mätt i maggen.

                                                                                       
Igår var det festligt värre,det var  trevligt värdpar-god mat- vacker miljöoch roligt  på alla sätt och vis, precis lagom med dryck,var bara lätt salongsberusad så inga  efterverkningar idag,min  kameramobil är fortfarande på lagning så fick använda dom gammla bilderna från förra  gången vi var där,strumpbyxorna gick det några maskor på, men det  var det värt,benen blir väldigt vackra får jag säga.


Kommentarer

Postat av: Byggarn

Det var ju lite synd med strumpbyxorna kanske!!! men huvudsaken är att du inte har läppstift smetat i hela ansiktet!!

Postat av: Malin

Haha, tolka det hur du vill, men jag ÄTER inte ens bruna bönor! Det var jätteskoj att ni kom, ser fram emot att snart träffa er igen... Kramiz M

Postat av: Malin

åh, jag ville inte göra dig generad, därför sparade jag den bilden för mig själv.....

Postat av: Sigurdur

Idag har jag varit upptagen med arbete så

jag har ingen pejl på vad som hänt.

Hörrö Bjorne. Harru vatt på trycket elle?

Var nykter när jag vaknade i morse

men det rättade till sig ganska fort.

Heldag vid bryggeriet.

Postat av: emma

sv: gaaah, helgen är poffpangpiff borta! det är hemskt vad fort det går :( detsamma.

Postat av: joel

hej björn kommer du till sundsvall?

Postat av: soffie

hehe

om jag skulle sett dig i strumpbyxor det skulle minsann varit en syn det,

låter som du hade en perfekt kväll:O)

Postat av: Fia

Äsch, vad spelar en maska på strumpan för roll om man har haft en trevlig kväll? :)

Postat av: bjorne

Ja om jag måste,eget rum är ett villkor och att kunna blogga är oxå viktigt,har fått många nya vänner man inte vill va utan.Har B Lawe provkört några nya objekt ännu,ha de bra allihop.

Postat av: Mikaela

åh fy nejtack ;D

Postat av: Anonym

Det är verkligen imponerande,jag hade nog varit ett vrak....Må gott.

Postat av: Mikaela

haha ja det skulle jag aldrig våga göra.

Postat av: Petra

Vilken lyx! Skulle gärna unna mig lite lyx just nu. Godnatt Kram

Postat av: Lallis

Nä, vad synd på strumpbyxan;)

Men ändå, vad mysigt det låter:)

/Lallis

Postat av: AnnaKK

En svan mitt på bordet!? Ja, man får väl vara glad att det inte tycks vara Gunde, men... Nog hade det varit trevligare med en and!? ;-)

Postat av: Malin

Det är ju för djävligt! Spelarna borde få sköta sitt jobb, att spela!! Men det är klart, han kanske har det tufft ekonomiskt och behöver extrraknäck?

Postat av: maria

tack :)



Vad lyxigt det ser ut!

Postat av: Ulrika

Så roligt att du hade skoj. Och som sagt, vad spelar en maska för roll om man har kul! :)

Önskar dig också en fin ny vecka.

Stor kram till dig.

Postat av: Byggarn

Jag kör väl mitt gamla vanliga och skriver att, här hade det inte hänt mycket sens sist!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback