Knaust i Sundsvall.

                                                 
Några bilder från den nya arbetsplatsen,bild1=Joel och B Lawe,2=LaWe, Joeel,Anders och en trevlig kille från Sundsvall,kommer tyvärr inte ihåg hans namn,bild 3och 4a är vår barack,en pub dom stängt under ombyggnaden,  ölpumpen får vi inte röra  förän vi jobbat färdigt,nytt fat så fort det är tomt,Bild 5 inte så mycket att orda om,men hon är vår tränare på gymmet och terapeft på kvällarna,känns sådär men  är trevlig och engagerad.Idag är chefen här  så hon fick ledigt tills imorgon, han tror  han anställt en Olga på 62 år,får han se henne blir vi aldrig av med honom,så säg inget arbetskamrater.


Kommentarer

Postat av: wentmannen

Sjysst ställe, roomservice å allt. Kommer till sommaren.

Postat av: bjorne

Du är välkommen,kompis.

Postat av: JENNA

va?

Postat av: Petra

Nu är jag äntligen på plats igen ;)Även laddat upp en bild på voffsan.. hihi Kram

Postat av: Pia

Hur länge blir du kvar i Sundsvall ?

Postat av: Ulrika

Hej!

Tack snälla för din kommentar, mår alltid bättre när jag läst dem.

Det är ju som du säger, jag ska inte tänka på hur det kan bli för då förstör jag ju nuet. Nu är det ju snart dags för adventstid osv, det vill man ju inte förstöra. :)

Hoppas du har det bra! Antar du saknar din lilla Ella. Är det tio dagar du skulle vara borta?

Var rädd om dig.

Stor kram

Postat av: Anonym

Sundsvall säger du, där har jag bott ett tag faktiskt. Men det var åtta år sedan nu.



Ringen låg och mös bland trosor och strumpor i byrån, vilket var tur för jag hade lätt panik. Må så gott.



PS.tjejen är det en arbetskamrat det också ;-)

Postat av: Sigurdur

När gud skaper ett vackert fruntimmer,

öppner djävulen ett nytt konto.

Postat av: AnnaKK

Hallå där! Om arbetslivet i Sundsvall är så här, kan man ju bara undra vilken klass det är på nöjeslivet!? Det går säkerligen ingen nöd på er!!! :-)

Postat av: petra

hej!

nu är jag tebax igen,

undrar va länge de nu varar????....



nu är det till at få till tillvaron med nya grepp för vilken tur i ordningen eller ska jag säga oordningen!!!vet jag inte längre har tappat räkningen.

Det har blivit mycket här allt på en gång så att.

säga

Har du avslutat ditt arbete på statt?

Typiskt för jag tänkte titta förbi i morgon!

ja ja...

Kram

Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback