Frost.

En enda frostnatt gjorde att hälften av plantorna i växthuset dog, alla potatis i lannet frös ihjäl,
i växthuset går att plantera nytt men det på utsidan hinner aldrg bli något om jag börjar om.
Tur i oturen så klarade sig potatisen jag o Ella satte i hinkar så det blir egen potatis till
midsommar i år ochså.Förövrigt så går all ledig tid åt att måla och bygga på altanen,
måste få på ytterpanelen och montera glaspartierna innan midsommar .Ingen elektriker
kommer att bli bjuden på altanfest någonsin hos mig efter förra festen lärde jag mig vad
som kan hända med en altan när dom kommit i form. Nu har vi fått en ny rörmokarbas på jobbet som satte Fon Färsen- VPoch dom andra.Tyvärr  så är det fel på  bildöverföringen så rörbasen får komma med
någon annan dag.


Kommentarer

Postat av: Malin

Åh, vad tråkigt med plantorna! Men som du säger, tur att potatisen som Ella gått och vattnat på klarade sig i slla fall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback