Julafton.

                                                                                                                                              
Så var det över,men det var trevligt så länge det  varade, är ingen vän av jul,men när det finns småbarn med så tycker jag det är värt att fira,om jag blir rik någongång så ska ta med hela släkten och fira jul på en sandstrand i Australien,tänk att sitta i en solstol med en kall Norrland7,2 och en skinksmörgås det vore nåt de,angående bilderna så är det ett litet collage om mitt julsällskap, 


Kommentarer

Postat av: Petra

Kul att du lägger upp lite bilder ;) Hoppas julafton var toppen? Önskar dig en god fortsättning ;) Kram Kram

Postat av: Ulrika

Härligt att ni haft en så bra jul, det har vi också, dock utan tomte men det gick bra ändå. :)

Japp, nu går vi mot ljusare tider, vår och sommar. :)

Var rädd om dig och ha en fortsatt fin julhelg.

Kram

Postat av: susan & tyra

hoppas du har haft en bra jul :)



kramar <3

Postat av: britten

jaa du jag håller fulständigt med dig...god fortsättning

Postat av: Lisa

Sv: Tack! Vad glad jag blir:)

Postat av: soffie

å så fina bilder du visar här idag,

god fortsättning,

ska kanske kolla Mustasch imorrn på Nöjjesfabriken skoj!

ha det gott

Postat av: anki

-fina bilder, vad söt lill tjejen är, antar att det är ditt älskade barnbarn. :-) Härligt att fira med nära och kära,, men visst, vore inte dumt på en sandstrand någon jul. :-)

ha det bra

Postat av: Pia

Fina bilder, ni verkar ha haft en trevlig jul ! Hoppas du får en lika trevlig fortsättning

Postat av: Malin

hihi, jag förstår att de FINA korten var dom som Bjorne var med på, hihi...? Kramiz M

Postat av: anki

Ang. fjärilar så måste jag nog plantera lite lavendel och se om jag kan locka fram några fler fjärils sorter, snabelsvärmare är fantastiskt vackra men har aldrig sett någon här, än. :-)

Härligt att höra att det blir en repris med sina barnbarn, jag har inga, än. Jag hoppas jag får uppleva det någon dag.

ha det skönt......

Postat av: Vaniljis

Fina bilder. God fortsättning till Dig. Jag ska iväg och jobba idag igen.. :)

Ha en bra dag! Kram

Postat av: soffie

hejhopp!allt bra med dej hoppas jag:O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback