Tänkvärt.

Du får ingen andra chans att göra ett första intryck.


Kommentarer

Postat av: britten

nää det är verkligen sant !!

Postat av: anki

så sant som det är sagt :-)

KUL med idrottande ungdomar, synd att dottern fick borelia, dom tappar så fort om dom inte kan hålla i träningen. :-)

Man glömmer när man läser nyheter om ungdomar som busar men tänk vad många fina ungdomar vi har i vårt lilla land som det inte skrivs om i dom större tidningarna. Skytte är ju en sport som det inte skrivs så mycket om överhuvudtaget. Skanåker skrevs det mycket om när han var på topp, men han hördes och då syns man också. :-)

sonen jobbar 60 % för att hinna med all träning, är inte bara skjuta som gäller utan styrka, kondition och uthållighet är viktigt för att orka skjuta 60 skott på 1 ½ timme, koncentrationen måste vara på topp hela tiden. Han tog Gran Prix guld i Tjeckien januari -07 samt att han vunnit Nordiska Mästerskapet nu höst. :-)

Postat av: Charlotta

God Jul och ett gott nytt ÅR!!!

Postat av: soffie

ja det va sant det!

hoppas du haft en härlig dag!

Postat av: Ulrika

Sant det där.

Tänkvärt det du skrev i min blogg också, ordspråket, det ska jag ta till mig.

Hoppas solen dyker upp och lyser på dig imorgon.

Stor kram och godnatt.

Postat av: Pia

Så sant så, hoppas man gjort ett gott intryck då !

Som svar på din fråga två inlägg under så ska jag precis som du väga några kilo mindre och jag ska vara en snäll mamma åt min vuxna barn men framför allt så ska jag vara snäll mot mig själv och ge mig tid till att njuta av vardagen, träning och allt som ger en god hälsa. Jag ska tycka om mig själv mer !

Postat av: Vaniljis

Dagens sanning! Hoppas du får en fin dag. Jag ska vara köpråd idag... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback