Katie Von Dee.

                    Katie från Miami Ink tycker jag är en av värdens vackraste kvinnor, och hon är nog värdens bästa på att tatuera porträtt,dom ser ut som bra foton,en dag ska jag åka till henne och tatuera ett porträtt på min Ella, höger överarm ska jag ha en bild av henne,numera har katie egen firma i Los-Angeles, bilden till höger är den kvinna som har mest tatueringar för sin ålder,mannen längst ner till vänster är Sveriges mest tatuerade man,bilden imitten och till vänster är tips till kvinnor som vill ha något kul,undrar hur skäggiga mannen skulle se ut nyrakad, och när gräsklipparen kört några varv så kan det bli bra där med. Bry er inte om höger och vänster,allt flytta sig när jag granska det.


Kommentarer

Postat av: anki

Jisses vad tatueringar, jag är själv sugen på en liten tatuering men inte som skäggiga mannen eller gräsklipparen (som förresten är riktig fyndig) nä, jag skulle vilja ha något lite mindre på sidan av axeln men vad vet jag inte :-)

Katie ja, supersnygg och helt suverän tatuerare, har kollat på några av Miami Ink programmen :-)

har du någon tatuering idag?

Postat av: Ulrika

Så häftigt att du skrev om tatueringar idag. Min lillebror har nämligen varit och tatuerat sig just idag och jag tänkte lägga ut en bild på en tatuering som min pappa gjorde för två veckor sedan. fast jag vet inte om jag vågar, den är absolut inte lika söt som den du tänkte göra. Hahaha

Får se om jag vågar. Men min pappa är den finaste och snällaste som finns så den beskriver inte honom direkt. Ja, du får se själv.

Hoppas solen dyker upp imorgon, annars får du ta dig till ett solarium. Skickar över några varma och soliga kramar till dig iaf.

Godnatt.

Postat av: Malin

Tatueringar är snyggt i lagom mängd! Den dagen jag hittar ett "fast" ställe, som inte vidgar sig för mkt, kanske det blir en på mig också!! KK blir nog glad över besöket i morgon!! Kramiz M

Postat av: Pia

Kärringen med så mycket tatueringar ser ju inte fräsch ut !!!

Den med gräsklipparen är cool, haha...

Postat av: soffie

oj vad tatueringar vilket konstverk,

själv har jag en liten sol på min axel men färgen börjar bli dålig undrar om man kan fylla i?

ha en topen dag i kylan

Postat av: Anonym

hahahahah god fortsättning, de två understa är underbara. Jag är ingen fan av tatoos men jag uppskattar ändå hanteverket. Må så gott

Postat av: soffie

hejhopp soffipropp här !

Postat av: anki

Häftigt med en örn, fina djur. :-) jo jag fattade att det var örnen som var liten.. :-o

Är skapligt med snö men inte så mycket som det kan vara men tillräckligt för att åka skoter, ja, jag åker inte det men grannarna gör spår kors och tvärs och det är superbra för jag kan gå ganska långt då. :-) Om jag går åkerkanterna så blir det 3 km :-) och hundarna springer säkert det dubbla så dom får då lite motion, gillar inte att ha dom kopplad och gå efter vägen, dom rör sej bättre när dom är lös.

ha en skön kväll

Postat av: Ulrika

så härligt att solen visat sig lite, det har den faktiskt gjort här nere också. :)

Håller med dig, det är lite fantasilöst.

Ha en fin kväll.

Stor kram till dig.

Postat av: Evelina

Katie är sjukt snygg som sagt :D

Postat av: Bernie

Håller med dig om Kat,tänk bara om hon hade varit lite skelögd bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback