Cocacola.

Ertappad på jobbet blev denna pepsiförsäljare.


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag är så trött på allt "töl" ifrån kommunen, så om du bara visste....Hoppas de vet vad de gör, för i mitt huvud går det inte ihop, personalmässigt! Kanske dax att prova på nåt annat? Vad ska jag bli när jag blir "stor"? Ska kurera mig innan lördag, måhända med en whiskey i morgon kväll! Vaknade med vrålonte´i halsen i natt! Kramiz M

Postat av: sara

oj 3 styckna :) då har du haft å göra i några år :D hehe. jo de vore inga fel alls med sovmorgon, alla fall nån enstaka gång :p Mjaa har försökt men det går inge bra alls =/

Postat av: Sigurdur

Dä däringa ä lika sôm ôm ja skulle ta en Preppen.

Postat av: Daniel

Sparken på direkten! Tjuv!

Postat av: Pia

Hej !

Hoppas du har det trevligt här i Sundsvall. Du hade visst varit på Daltons såg jag, ja det är nog kanske lite knepigt ställe. Ett sånt ställe som alla kan gå på, då menar jag verkligen alla. Mycket fyllon sitter där på eftermiddagarna. Men, men... själv har jag bara varit där 2 ggr. Då har jag haft kul, det har jag iofs alltid när jag går ut. I kväll ska jag på O´learys bowling med jobbet. Vi ska bowla och sen äta, få se om det blir nån utgång för mig sen. Lugnt blir det iaf, ska jobba i morn så jag tar bilen.

Oj, det blev långt, nästan som ett brev, men det kan ju va kul att få brev ibland ;P

Postat av: ANNA KÄLLMAN

hej. hehe dig har jag hört talas om förr ;-) Pia, som är min mamma, och jag har haft en diskussion på en långpromenad om du hette Bjornesmagazin eller Bjarnesmagazin. Hon vann ser jag nu:)

Postat av: petra

hej

jag använder vattenbaserad färg till holkarna och det kommer inte att påverka vår fjäderbeklädda vänner.

Men jag vet att ska det vara på riktigt vis så ska de var helt obehandlade.

Färgen är ju endast till för våra människoögon!

// Petra

Postat av: petra

hej

igen!

läste just ditt inlägg angående den anmälan jag fått från en feg stackare som inte törs stå för sin anmälan.

jag tror mig veta vem det är,

och det är en riktigt elak människa som borde få vet hut på många olika vis.

så en uppretade björne är nog inge fel.

Men som soss sa bry dig inte vi kommer inte att göra något.

Jag har slutat bry mig om idioter,

världen är full av dem,

ch världen är full med goa bra trevliga människor och det är dem jag bryr mig om

kram

Petra

Postat av: Christoffer

Hej! Och tack för kommentaren!



Jag vet vem han är, och ja - det är en rolig blogg. Det uppskattas när folk som du skriver sådana kommentarer, då man inser att det finns en värld utöver homofoberna. Väldigt skönt att höra faktiskt, så tack igen!



Ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback