Äntligen hemma.

                   
                
Nu är man hemma igen, vilade mig en timme efter 64mils körning,fick ta en omväg pga  vädret, hemma var det julpyntat och fint,även stjärnor i uterummet,sen bar det iväg till Ella,var tvungen att vänta till hon slutat dagis, hon var ute när jag kom,så fort har inte  många sprungit för att morfars bil kom,stor kram fick jag,sen sa hon vill gå in och bygga lego morfar,det gjorde vi,så läste vi bamse,sen blev det att hjäpa mamma med att vispa pannkaksmet,imorgon kommer hon vid 7tiden och är här till mamma och pappa slutat jobbet vid16 tiden,jäkla gott.


Kommentarer

Postat av: Bitterfitta

ja jag tror det kommer bli bra för oss att jag är borta lite mer..man lär sig att uppskatta varandra mer...ha det gott!

Postat av: Petra

Postat av: Petra

Vissa har tur då som får så goda pussar utav mig? ;) Kram

Postat av: Elli

OJ, det var en rejäl biltur, får man fråga vart du bor? Vad fint pyntet var och den där kalendern ser inte ut att gå för hackor! Kul att fixa sådant då man har små.



Åhå,tack för insidertipset, det är så typiskt att man inte får med sig allt (fråga mig,vet alles om det idag! )



Godafton,tidig kväll för mig då jag ska upp tidigt och hoppa till jobbet.

Postat av: Malin

Ser att du kommit hem ordentligt, och att du fått din dagliga dos av Ella! Härligt! Ni har väl några Bame tidningar att läsa i kapp kan jag tro! Kramiz M

Postat av: Nanna

Hehehe .... de stank så mycket att min sambo gjorde i ordning ett fotbad till mig direkt...hehe... Man kan ju undra vem som smakar på sådant... o vem som köper det. Finns det en efterfrågan på sånt skit?

Vad mysigt ni fått hemma! Julpyntet sätter jag igång med på fredag och på måndag... FÅr se hur mycket jag hinner med... Tidsoptimist som vanligt så tror jag att allt hinns med på en o samma dag :P

Postat av: Daniel

Mysigt å fint!

Å vill goa trollungar!

Postat av: Sigurdur

Rike änker ä dä ende sôm säljs begagnat te nypris

Postat av: AnnaKK

Måste vara helt underbart att komma hem när en sådan välkomstkomitté väntar! :-D

Postat av: petra

härligt värre att få komma hem igen eller hur!

det verkar ha varit dryga 64 mil det är långt det att köra och dessutom få ta andra vägar för att dte dåligt väglag.

ha det så gott och säg till när du vill holkarna och vilka färger du vill ha dem i.

Holkarna är omålade just nu så det är bara att säga till vilka färger som passar dina pippifåglar!

kram

Petra

Postat av: Rickard R

Tog ni vägen förbi Göteborg eller...

Postat av: Ulrika

Ååh vad härligt det låter. En superglad Ella och en superglad morfar, det kan inte bli bättre. :)

Härligt att komma hem till ett julpyntat och fint hem.

Nu är vi också hemma, det är skönt. :)

Härligt att kunna läsa bloggar igen. Hihi

Ha en fin helg.

Stor kram till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback