Zebra.

Jag  o Krille K var på Boullevard idag. han
skulle köpa en ängel till sin fru som är  som en  levande ängel på sitt sätt. Jag kollade på tavlor, köper nästan alla
saker som är inredningssaker där, stans roligaste butik, nu funderar jag på denna zebratavla ca  180cm  hög  och
60cm bred, otroligt vacker, har kollat på den flera gånger men kan inte bestämma mig, kostar2800 så det får inte
bli inpulsköp.Tog kort med telefonen så tavlan är mycket finare i verkligheten,vad tycker ni kära läsare.


Kommentarer

Postat av: Malin*

Charmknutte där! :) Tavlan är jätteläcker... Var ska du ha den då?

Postat av: Anonym

Finns flera ställen att välja på. Annsofie får ha

ett ord med av placeringen, hon tycker ochså den

är jättefin.

Postat av: britten

Hej



Tack för besöket..roligt med nya bekantskaper...jag gillar din blogg också och tavlan var jättefin...see you

Postat av: Eva

Du får göra som jag brukar säga; Gå på magkänslan!

Tycker du verkligen om den och skulle bli gladare av att ha den på väggen hemma - slå till och köp den! Är du osäker, sov på saken.

Ha en fin dag! :-)



PS: Ja, snor hängandes i näsan det ÄR pinsamt! Jäkla polare som inte säger nåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback