Lass nr 5

Svängrot du måste komma hem från Mallis  skräpberget växer för varje timme.


Kommentarer

Postat av: Ann

God morgon! Hittade hit genom Malin(Tidsoptimisten) Du verkar ah en kul blogg...Jag återkommer nog om det är okej?

Postat av: Ann

Ja men det är intressant i alla fall! Samt att du har en del familjeinlägg ...sådant gillas:)

Postat av: Malin

Hej Björna... Jag har utmanat dig på min blogg.... kram kram

Postat av: bjorne

Tidsoptimisten ställer till så jag snart får gå

en datakurs och lära mig vad alla knappar är till.

Postat av: bjorne

Hej Ann händer att det kommer en seriös stund

ibland.

Postat av: Svängrot

Jag kommer och styr upp detta Skräpberg på Måndag Hahaha :)

// Svägrot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback